Předohrab nebo 4kola,není co se týče sportovní jízdy,časů,tak ztrátová jako zadokola,nemusím řešit nájezdový rychlosti,prostě to tam strčím!!co se týče koncepce,vždy mi bude bližší silnej zašpérovanej předohrab nebo 4kola,jako je EVO,STI...než zadokola,proč dneska,už nejezděj zadokoly rally?jen historici,podívaná to byla jistě pěkná,ale co se týče konečnejch časů,auto se zadkem ztrácelo.Pokad to není okruhová,či kopcová zbran a na asfaltu,tam dokážou zaject... ...Zadek"nemusím,mám rád,když je volant upovídanej,beru v potaz rally- či okrsky,tam je to daný,že zadohrab mě prostě neudělá:)Zadokola je spíš pro zábavu,na ježdění bokem,těším se,až mi kamarád z Jara půjčí 300ps Zetko a věřím,že se svezu obloukem,nedělá mi problém zaject se vším,ale¨já chci race"..
Micheliny"jsou fajn...dobrá cena je kolik?Já jdu přes Danyho"do vyzkoušenejch Falkenů",fungujou i na mokru,to Toya atd.neuměj,chci to do normál provozu a chci si zajezdit i na mokru,ty Falkeny,fungujou bezvadně,tady hodím odkaz na jejich fotku a nějaký Danový poznatky:
[odkaz]PS:myslíš,že se s Cliem dostaneš na tunu?sundáš přes 200kg?No pak by to bylo zajímavý auto...mrknu se co váží R3,mám pocit,že pod tunu se nedostaneš,už tuna",by byla příjemná,ale!
Ted koukám váha nenaloženýho závodního Clia R3 je 1080kg,nedostaneš se ani na 1100kg,tak jsem se nemýlil,ne tomu autu ujel vlak,momentálně je zajímavá jen R3"na závody do rallye,tu bych si nechal líbit:)!ale myslel si to dobře!divím se,když si byl hotovej tak do hothatchů a byl sis jejich kvalit vědom,že si šel najednou do naftový zadokoly?