Je tezky posuzovat, jeslti jsem to poznal. Pred montazi brzd bylo auto asi dva tydny na laku a dalsich vecech, takze jsem jezdi v Toyote Aygo, ktera ma sice naprosto jinou charakteristiku brzd oproti MX-5 (Aygo - kousave brzdy, obtizne davkovatelne, ON/OFF. MX-5 ma dlouhy chod pedalu, vyzaduje vic sily, velice slabi posilovac brzd). Prijde mi vsak, ze auto brzdi znatelne lip, stejne tak je to potvrzeno od mnoha majitelu stejneho kitu v CR - odhaduje se, ze az o 30%, coz se mi zda ale dost... ;-) Nejlepsi vzdycky je a bude koupit vetsi kotouce a trmeny, ale to je dost drahe a casto se do puvodnich kol vetsi brzdovy system nemusi vejit. Nicmene tim, ze jen sportovni brzdove desticky a kotouce, taky zlepsis ucinnost brzd, ale nebude to zadarmo - brzdy casto potrebuji zahrat (to neni muj pripad - jen nekdy v zime je znat pri prvnim brzdeni jiste zpozdeni), ale zase funguji pri vyssich teplotach stabilneji, takze se neprehreji a nevadnou tak rychle, jsou hlucnejsi, desticky piskaji (muj pripad - pro 99% ridicu by to bylo nesnesitelne, ja to rad prejdu... ;-) ), desticky se rychleji opotrebovavaji nebo vic "zerou" kotoruce atd. atd. Da se to, myslim si, docela uspesne takhle obecne shrnout. Pak je treba, napr. na ruznych forech, zjistit, jak ktere desticky a jejich kombinace s kotouci na dane auto funguji. Rozhodne neudelas spatne, kdyz nakoupis brzdy od renomovaneho vyrobce (EBC, HAWK, Brembo apod.), ale ani overeny kit za mensi penize, zalezi na kzdem... ;-) Nicmene bych necekal od vymeny desticek, kotoucu nebo hadic zadne zazraky, ale casto to byva i levnejsi, nez koupit originalni dily, takze nevidim duvod to nezkusit, cekal bych spis mirne zlepseni, nez naopak, v obecne rovine... :-)