V roce 2001 prisel facelift, ktery "pridal" motoru 6 koni diky variabilnimu casovani a jinym vyfukovym svodum - to jsou alespon ty nejpodstatnejsi upravy. Nejcasteji se oznacuje jako 1.8, ale i 1.9 uz jsem nekolikrat videl. Nicmene objem je to idealni z toho duvodu, ze je presne na rozmezi sazeb povinneho ruceni (spada do stejne sazby jako 1.6ka MX-5, ma i podobnou spotrebu, jen vyrazne lip jede).
Jinak co se tyce recenze - smekam! Naprosto dokonala. Auto jsi vystihl a jeste jsem pritom smichy padal ze zidle! Jenom bych doplnil, ze v interieru je jeste ovladac nastavovani vysky svetel a zapinani prednich/zadni mlhovky. >:D Co se tyce brzd, tak mi prijdou spis dobre davkovatelne a "nepreposilovane" - uz nemam serivoe brzdy, ale i ty, dle meho nazoru, brzdily vic nez dobre (jednoducha metematika - tuhe odpruzeni = auto se nepotapi a je stabilni, 4xkotou a 1000kg = dostatecna brzdna sila). Problem osobne vidim v ABS, ktere je extremne precitlivele a uz me malem dostalo parkrat do problemu... Potom ukazatel tlaku oleje - ten je nefunkcni (resp. ON/OFF - schvalne si to vyzkousej, ani se nehne.. ;-) ). Za nejake penize se da koupit sada na "aktivaci" tlakomeru - nechapu ceho chtlei sikmooci soudruzi dosahnout... S korozi mam vesmes stejne zkusenosti - hnili mi prahy ve spojich a viko kufru na tom stejnem miste. Snad se mi blatniky vyhnou - podvozek uz byl dvakrat nastrikat, dutiny se delaly v lete, tak uvidime...
No tak at slouzi, jinak kdykoliv o MX-5 rad pokecam, nebo se projedu, kdyz bude cesta kolem Brna nebo naopak... :-)
PS: I ty motorky mame spolecne - ty jsi redaktor Motoraje?