HAHA HEHE HIHI.
prosimtě, jel si někdy v nějaký americe? Nebo jen kamrád bratrance povídal že sou to šmejdy?
REALITA je totiž poněkud JINDE!!!!
Mimo toho rozdílného interiéru dnešní moderní auta nezaostávaj v ničem.
A spolehlivost?
Mam druhou ameriku už 4,5 roku a mimo 1 případ, kdy sem si to zavinil sám - sem odevšad, kam sem přijel zas odejl, bez cizí asistence.
A ještě detail - až bude stát na 95 BMW 5xx neorigo rozvodej řemen+kladky 3500,- kč; blatník 950,- kč a zadní tlumič výfuku od Walker Exhaust 3200,- půjdem se bavit dál...
No a mizerný litrový výkon?
Jka u čeho - chrysler měl v roce 1998-06 ze své 2,7 V6 149Kw - trošku paradox že český etalon Superb 2,8 V6 měl o 10 Hp méně ještě v roce 2006 :-)
Jak tu ale blyo řečeno - v usa se mjezdí po dálnicích max. 120-140 - a dodržuje se to.
Tak ono k čemu u sedanu s kterym nikdo nepojede na okruh 300 hp - btw tohle "mountfieldovské" CTS, kterých sem charouz natahal v rámci propagace značky a soutěže s Mountfieldem cca 50 je základní sociální verze, v usa to bylo auto do autopůjčoven a pro chudý co chtěli mít na masce logo Cadillac.
Všichni ostatní si koupili 3,2 V6 (220 HP) nebo 3,6 V6 (255 HP) s automatem.
Vrchol byl 400 HP osmiválec...
Nutno říct, že druhá generace CTS je lepší než ta první.