Podle popisu mi to zni taky dost nepochopitelne. Me zkusenosti jsou (jak pisu v textu), ze Honda je nedotaciva - kdyz se to v zatacce prezene, sune se predkem ven. Zadek mi nikdy vazne neustrelil. Mirny pocit "pretacivosti" (jestli se to tak vubec da nazvat) jsem zazil jen ve dvou situacich: 1) po pripojeni zadniho nahonu v zatacce (stalo se to tak, ze jsem najel do zatacky, zatocil, ale byl tam sterk a auto jelo furt rovne - mista tam bylo dost, tak jsem slapnul na plyn, kola se protocila, pripojil se zadek a auto zatocilo vic, nez jsem cekal) a 2) kdyz jsem najel do zatacky na limitu pod plynem (tj. predni gumy uz trosku piskaly, ale jeste drzely stopu a stabilizace byla v klidu) a po zatoceni prudce ubral plyn - na to Honda reagovala mirnym utazenim stopy opet bez zasahu stabilizace (ve starem Porsche 911 GT2 by ale podobny manevr znamenal hodiny). Jinak jsem Hondu jednou zkousel na zasnezenem parkovisti a jednou na kluznych foliich na skole smyku, oboje se stabilizaci i bez a zadne vetsi problemy se zadkem jsem nezaregistroval (krome mirne prodlevy pripojeni). Stabilizace podle me funguje velice dobre. Prvni generace ale stabilizaci pokud vim nemela, a proto se muze chovat jinak. V jakem typu jsi jel? Mela stabilizaci? Pokud Tě opravdu "předběhl" zadek a nedělal jsi nic z popsaných věcí (prudké ubrání nebo přidání plynu v zatáčce), napadá mě jen zablokování zadních kol nebo jen jednoho z nich. Důvodů může být víc - zatuhlá mezinápravová spojka, porucha brzd nebo stabilizace, zatuhlá ruční brzda... O ničem z toho jsem ale od majitelů neslyšel ani nečetl.