K Ticu nemám vůbec žádný osobní ani jiný vztah a vycházím tudíž pouze z objektivních ukazatelů a nikoliv předsudků jako nekteří tady. Tvůj předpoklad o bohaté Evropě je sice zajímavý, ale mylný. Živě si pamatuji, jaký to byl tehdy hit, když se u nás Tico začalo prodávat, bylo to tehdy první zahraniční auto pod 200 tisíc... No a jeho nástupce Matiz, resp. dnes Spark, který byl (naposledy loni) vůbec nejprodávanějším zahraničním autem u nás, jen dokazuje, že s tou bohatostí Evropanů to nebude zas tak horké, jak by sis přál...
:-)PS: Další Tvá mylná domněnka je (cituji): "zije predevsim z tamního trhu, kde je nizka zivotni uroven a takove vozy jsou prodavane".
Nevím, kde jsi na představu, že v Jižní Koreji lezou lidé po stromech s palmovým listem kolem pasu, přišel?
:-O Ve skutečnosti je to naopak - zatímco u nás vedou prodejní žebříčky subkompakty (=nákupní tašky), v Koreji jsou to modely střední a vyšší třídy! Konkrétně mrkni pro názornost třeba na tuhle statistiku prodejů v Jižní Koreji za březen a duben letošního roku (
[odkaz] ). Nejvíc tam frčí Sonata a prodalo se jí víc jak 2x tolik než třeba zmíněného Sparka, který je až na 7. příčce. Na 3. místě je Grandeur, což je největší Hyundai prodávaný v Evropě, a na 8. místě je Genesis, což je vůbec největší Hyundai, který se v Evropě ani neprodává...