Devil666: Když budeš pořádně číst, tak moje auto nejezdilo proto, že byl zřejmě z výroby vadný EGR ventil. Od výměny v 50tis.km je to už v pořádku a 230km/h není problém. Do té doby bylo 200km/h strop. Co se týče sedačky, tak pokud chci sedět výš, tak je prostor pro nohy malý. Sedačka totiž když jede nahoru jede i dopředu. Ano, pokud dám sedačku úplně dolů, tak je i prostor na nohy, ale to sedím jak na zemi. Nevím jak dlouho auto máš, ale mám najeto 50tis.km a svůj názor na porovnání MKII a MKIII bych moc neměnil. A to pružné zrychlení je sice úžasné, ale na to že je motor 2200ccm tak není na předjíždění přebytek výkonu. Ale samozřejmě oproti benzínu se ti musí zdát zrychlení v otáčkách okolo 2000ot. úžasné. Ale netvrď mi, že 2.2TDCI je lepší jak 2.5 V6, to se nedá porovnávat. Od koupě se moje auto hodně vylepšilo a pro klidné pohodlné ježdění předepsanými rychlostmi je super a tiché se spotřebou do 7mi litrů což je běžný průměr. A co se týče velikosti kufru, tak si vem metr a uvidíš. Nemáš kombi, tak nemůžeš hodnotit co píšu o kombi. MKIII oproti MKII má ve stropě nějaké výstupky, takže se do auta vejde míň, šíře kufru u MKIII je menší, v kufru je méně úložných prostor, sedadla zadní řady se složitěji skládají atd. Nevím, zda máš aut.klimu, ale mě dodnes tlačítka nechodí spolehlivě. Také kontrolky od mlhovek na ovladači světel jsou horší řešení než u MKII kde byly v zorném poli řidiče. A takových věcí je tam víc. Možná než budeš dělat unáhlené závěry, tak si to po sobě pořádně přečti a hlavně si přečti vše co píšu. :-)