Zdravím. Rozhodně se shodneme na tom, že to není normální a pokud to nějak extra netrápíš, tak to dělat nemá ani po 100tis.km. Naopak u Yarise 1.0 jsem byl velmi příjemně překvapen plynulostí rozjezdu. Může to být spojka, ale ta většinou při stejných otáčkách a rychlosti rozjíždění to udělá vždy nebo se to aspoň plynule zhoršuje. Pokud je to zcela náhodné, tak to může být taky elektronika. Plynovým pedálem u nových aut pouze jaksi "určuješ", co by to tak asi mělo dělat. Ale kolik tam poteče paliva, jak bude bohaté a kolik to bude v ten daný okamžik točit se plynem na 100% řídit nedá. Skokový pokles otáček při zátěži a jejich opětovný nárůst se může jevit jako cuknutí (série cukání) a spojka s tím nemá nic společného. Prostě to jednotka neuregulovala a celý systém se dostal na mez stability. Někdy to udělá, jindy ne. Nám toto dělá ve firmě Primera. Při prav.prohlídce vždycky něco poštelujou v řídicí jednotce, ono je to 10tis.km OK a pak se to vrátí. Mnohdy ani servis neví co s tím. Toto jsou takové blbé závady, které se těžko vysvětlují a ještě blběji odstraňují. Nejsem servisní technik-specialista, mohu se mýlit. Napsal jsem jen názor a vlastní zkušenost. Každopádně je to ještě asi v záruce, tak bych se nenechal uchlácholit běžným opotřebením a žádal nápravu.