Zkusenosti po dvou letech provozu
Budu trochu aktualizovat svuj prispevek z 21. 4. 07. Tucsona (2.0 CVVT) mam nyni dva roky a najeto 45 000 km. Predem upozornuji, ze jezdim na beznych silnicich: ctyrkolku jsem kupoval kvuli snehu, ne kvuli terennim choutkam.
Za dva roky a 45 000 km mi uz presto dvakrat delali geomerii a podarilo se mi pneu na leve strane (tedy vpredu i vzadu) sjet na kord. Jezdil jsem se stodvacou, s favoritem, s oktavkou, s nexii, s atosem, s felicii, ale takove potize s podvozkem jsem nikdy nemel.
Od prvnich kilometru mi vibroval volant: kola jsem nechal vyvazovat ve 3 ruznych servisech, prehazoval jsem je zepredu dozadu, do krize a delal s nimi vselijake kejkle. Vibrace nezmizely, pouze se posunuje rozsah rychosti, ve kterych se vibrace projevuji.
V servisu Hyundai Autostyl Brno me jen poucili o mych povinnostech jakozto ridice (ridic je pred jizdou povinnen kontrolovat stav vozidla vcetne stavu a nahusteni pneumatik - dekuji pekne, do autoskoly jsem chodil), namisto toho, aby se k cele situaci postavili celem. Krucinal! Jestli mi 45 000 km vibruje volant u letnich i zimnich kol (pouzivam 2 sady disku!), tak asi problem nebude spocivat v kolech, ale nekde na podvozku!
A ze bych byl tak mizerny ridic, abych vymetl kazdou diru na silnici a v prubehu 45 000 km si dvakrat totalne rozhodil geometrii, to se mi taky nezda.
Takze prozatim bida, des a utrpeni! :-(
Ze kluci v Koreji, nebo kde se to auto montuje, vyrobi vadny kus, to se muze stat. Deje se to dnes a denne a deje se to u vsech automobilek. Pak ale vzdy zalezi na znackovem servisu, jak se k celemu problemu postavi. Autostyl Brno se k tomu zatim stavi spis jak prazdny pytel.
Mno, proste kdyz ptacka lapaji, pekne mu zpivaji, jinymi slovy, kdyz auto prodavaji, vlezli by cloveku do zadnice a hledaji tisic zpusobu jak mu roztahnout pulky. Ale jakmile se na aute vyskytne prvni problem, honem ruce pryc.
Resume: ohle je prvni a posledni Hyundai, ktereho jsem si kdy koupil. Bohuzel me tato zkusenost stala 700 000.