Servis MB
Zdravim, mam E2.7 CDI ve firme, ted s nim jezdi kolega, sam jsem najel neco pres 50tis. a souhlas co pises, max. pohodlny auto (i bez Airmatic), nejlepsi automat na pohodlnou jizdu (brzi z kopce motorem apod.), jednoduchy ovladani packa na vsechno (sterace, blikac) a nejlepsi ovladani tempomatu co jsem zazil (proti Audi, BMW, VW apod.). Krome unikani oleje ze zadniho diferencialu jsem nemel zadny problem (oprava za 3tis.), aktualne najeto cca. 190tis., co me teda dostalo a co se zbiralo za tech x-let co ho mam je pravidelny servis v autorizovanych servisech kam jsme poctive jezdili, meli jsme ted Ecko u znamych v servisu a co zjistili co se realne delalo-nedelalo je na bliti, nevymenovany olej, prevodovka tesne na odpis kvuli spalenemu oleji, tak jestli muzu doporucit tak nikdy do autorizovanych servisu (M3000, Daimler-Chrysler na Chodove, Hoffman-Zizak apod), vsechno to jsou desny kur..., mimochodem pro BMW plati to same (s BMW co ted mam Autec, Bychl, vsechno spina, smelina, hnus, pokud nemas znameho tak realne solis penize a oni spolehaji, ze to auto nejak vydrzi...)