Díky,ještě k tomu vrzání,já např. vůbec nechtěl stolek,protože čím víc různých hejblátek a blbinek,tím větší pravděpodobnost pazvuků.Interiér si v autě postupně sedá a uvolňuje a v autech tohoto typu se tomu neubráníš,buď se s tím smíříš,nebo dobrovolníka za volant a Ty budeš lozit po autě a hledat zdroje pazvuků >:D Výrobci si to nechají mastně zaplatit,ale kvalita prémiová není ;-\ Jinak postupně se můžeš těšit na vodní pumpu,pokud Ti budou cokoli rozdělávat u rozvodů,nech ji vyměnit.Nestojí až tolik a je to lepší než stát v létě na autostrádě v cizině s uvařeným motorem :-O Občas odejde kompresor klimatizace.Auto si nečipuj,praská pak sběrné výfukové potrubí.Pokud s autem nebudeš dělat prasečiny,např.prudké rozjezdy na suchu(na sněhu nevadí),vypínání motoru hned po jízdě,plný plyn nezahřátého motoru atd.vyhneš se problémům s převodovkou,turbem apod. jak se lze dočíst v diskuzích,kde je toto auto považováno za nespolehlivý krám :-) Proti svému největšímu konkurentu je opravdu zlaté!Skvěle se osvědčil i jako tahoun,i s přívěsem 2,5t jede jako buldok a díky své otesánskové váze i nesmírně stabilníještě bych :yes: Ještě bych doporučil používat olej long-life 5W 30,určený pro tyto motory.Ať Ti slouží bez potíží :-!