Recenze dobrá. Trochu upřesním své počínání. Nová turbodmychadla KKK byla od prodejce nastavená na tlak 0,45 baru. Výrobce Renault uvádí tlak 0,55-0,65 baru (poměrně velké rozmezí). Auto s tlakem 0,45 baru překvapovalo mohutností zátahu a překročení 260 km/hod působilo snadným dojmem. Po úpravě na 0,83 baru jsem poprvé sešlápl akcelerátor na D1 po dostatečném ohřátí. Očekávaje výraznou změnu jsem mrknul na řadící páku a uvědomil si, že nevím, jakou mám zařazenou rychlost. Při zátahu z 80 km/hod mne blesklo hlavou, že pětka to v žádném případě být nemůže a trojka nic moc. Mrknul jsem na otáčkoměr a na něm k mému údivu bylo okolo 2 000 ot/min. Vyděsilo mne to. Pětka měla znatelně větší dynamiku, než dříve čtyřka ! Protože auto znám začal jsem mít obavy o převodovku. Po vyzkoušení všech rychlostních stupňů ve městě jsem pochopil, že by auto potřebovalo posílit brzdy. Navíc mi díky vysokému tlaku občas řídící jednotka uzavřela přívod paliva. Bylo to v kopci na nízké obrátky na 4, nebo 5 při plném tlaku. Je lépe toto vozidlo uchovat v půvdním stavu. Jeho hodnota by měla být nejvyšší. Jeho jízdní výkony jsou výjímečné i dnes. S ohledem na stáří modelu 15 let jsou obdivuhodné i bez úprav. Ono 268 turbových koní může být díky vysoko posazené a ploché křivce kroutícího momentu více, než 300 atmosférických (např. acelerace do kopce, pružnost ve zrychlení).Dnes mám tlaky na hodnotě 0,55 baru a s autem jezdím vyjímečně.