a tak vynimocne maju v celku pravdu. Ide o to, za keho uhlu sa na to clovek pozrie. ITR je mozno jedna z najrychlejsich prednokoliek vsetkych casov, ale do bezneho provozu nie moc pouzitelna (aj ked poznam chalana, co na nej jazdil 60km kazdy den do prace) a ma nebezpecny zadok, na mokre je nebezpecna. CTR sa na mna moc naklana (7G), 8G je dobry, ale ta torzna vlecka... hm. Su tiez vyrazne rychlejsie, ale podvozkovo nie su az tak dobre 7G dost nebezpecny, aj ked zase hravy (aj ked aj GT zjavne vie kopnut zadkom), 8G zas prilis nudny ( to by mi az tak nevadilo), ale hlavne dost nekomfortny
ATR - tu by som polemizoval, myslim, ze predsa len s tym LSD by mohol PRIMERU GT prekonat :-) To si skor tak nostalgicky zaspominali, ked uz boli pri tom Nissane :-) :-). Skoda, ze na nasom trhu nebola este vykonnejsia verzia, 200k by ten podvozok s prehladom zvladol.
Fucus RS - tu nemam az take skusenosti :-)