Moc díky za příspěvek. No ono to bylo mírně jinak. Ty auta pro rallye vycházeli z normální 1,3 OHV 3x uložená klika. V tý době musel bjt sériovej typ karburátoru tak ty auta měly jen 77 kW. Pak co byly Felicie Kit-Car tak to byly 1,3 OHV 3x uložená klika už s dvojitým vícebodovým vstřikováním. Pak tenhle motor předělali na 1500. O něco pozdějc pak byly Feldy Kit-Car 1600 a to už byl motor VW 1,6 OHC 5x uložená klika.
Ty asi mluvíš o tom okruhovým speciálu ten měl fakt motor Škoda 1,6 OHC 5x uložená klika.
Ale to neznamená že ty 1.6tky na rallye nemohly bejt, klidně mohli ale podle mě to nemohl bejt tovární tým, a kdybych se držel slůvka převrtaný tak si nejsem jistej jestli to na 1,6tku jde. Myslím že ta 1,5tka je už strop.
Jo a jinak v Brně je nějaký takový muzeum? Napiš mi o tom prosím trošku víc info, v blízký době se do Brna chystám. Díky moc ;-)