Jako já ti těch 40kW beberu, je možné, že v jiných zemích (zvláště Německo) mívalo stejné motory s uměle sníženým výkonem kvůli pojištění. Ale co vím, tak v ČR by měly být specifikace jednotné pro všechny D7F. Takže tak...
Jo, ještě by mě zajímalo, kolik máš v techničáku uvedenou maximální rychlost? :-)
K té přístrojovce...jestli ji tam dáš, tak ji tam budeš mít (sám bych to chtěl vidět). Otáčkoměr se u tohoto Clia nebo spíše motoru řeší často na různých fórech. Sám jsem si chtěl otáčkoměr domontovat, ale momentálně na to nemám moc času... Návod najdeš na twingoclubu. Kablík pro snímání otáček vedoucí z otáčkoměru se musí připojit na indukční cívku (černá krabička, jsou na ni napojeny 4 kablíky od svíček), je na ní konektor. Dva z těch čtyř drátů musíš odizolovat a napájet na ně odpory po 10ohmech, potom je spojíš dohromady a připojíš otáčkoměr. Pro jistotu se ale podívej na stránky twingoclubu... :yes: