Jen zdůrazňuješ svou nevědomost!
A4 používá motory podél, proto má pohon všech kol s mezinápravovým diferenciálem Torsenem. A3 má motory napříč, 4x4 je systém haldex s viskózní spojkou.
A4 používá zadní víceprvkovou nápravu a předu lichoběžníkovou, řešení náprav "přebírá" od A6. Dále je to nové umístění diferenciálu a řízení, které umožnilo posunout přední nápravu nové A4 více dopředu. Čili dostat motor nad přední nápravu. Kdežto Glof/A3 má vzadu čtyřprvkový závěs a předu klasický McPherson.
Podvozková platforma A4 je zcela jiná, používá jí pouze Audi! I proto dostala Audi převodovku DSG až nyní, tedy že má motor podél. A3/Golf jí měli od začátku.
Místo vykřikování si raději zjisti podrobnosti o technice, než tady šířit bludy.