No to si nemyslím. Podle té fotky co si vyfotil je to 1,8 jak vyšitá, takže to vím. 1,6 vypadá úplně jinak, má úplně jinou hlavu válců. Jo jede moc pěkně... Já na to přišel taky až mě bylo divný, že by 64 kW 1,6, byť 16 V jezdila takhle. No tak sem sáhl po originál rakouském techničáku (co sem měl) a tam byly obrázky... Jo je to BGF (1,6 je tuším BGG, což by si zjistil, kdyby si mrkl na VIN motoru a nebo i do techničáku, pokud i tam to nějak neopsali blbě, což by neměli) jak vyšité, takže 1,8. Umí to jezdit i na chudou směs, tedy na natural 91. Mám doma ještě malý techničák a 1,8 má ve vinu BG14F, kdyby si měl 1,6, tak místo F je tam tuším G nebo tak nějak.
Jinak na tom autě ještě hodně odchází výfuk a bývá netěsný a je blbé s tím tak jezdit, tak to ještě taky zkontroluj. A pak to nevím jestli to víš... dělá se na tom geometrie i na zadní nápravě... tak to je taky dobré, kdyžtak poštelovat nezapomenout na to... Ale to já jen tak aby řeč nestála, mám to auto jinak moc rád.. a je super a vyklápěcích světel se bát nemusíš... A za 30 to byl hodně dobrý kauf, to bych ji vzal asi taky (pokud to nebylo někdy rozstřelené).