< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nadávat ti nebudu,
To určitě zvyšuje. No hele musíš to vysledovat. Někdy to lepší je ale musí to být nejlépe z kopce nebo maximálně po rovině a nesmíš bejt moc naloženej. Jak už pojedeš do mírnýho kopečka a místo abys podřadil tak přidáš plyn tak už spotřebu zvyšuješ. Podívej se občas na aktuální spotřebu v palubním počítači jestli ho máš. Jestli ne tak si všimni jak ti těžkne noha na plynu a zvlášť si všimni jak moc ho pak na konci kopce musíš vrátit. Někdy se až člověk diví o kolik ho ubírá.
Prostě úspornější to o něco je ale musíš se dost hlídat abys nepřidával plyn víc než na tom nižším kvaltu. Navíc se podle mě při těch nízkých otáčkách jak už sem řekl víc opotřebovávají klikový ložiska a tvoří se víc úsad. Navíc při jízdě ve městě je dobré mít zařazenou 3ku nebo max. 4ku aby bylo auto pružnější a bylo schopno rychleji reagovat a akcelerovat.
Jak už sem to jednou psal je to hodně o míře sešlápnutí plynu. Když budeš mít na vyšší převod při stejný rychlosti sešlápnutej plyn ví c tak už se to nevyplatí. Super to je ve městě z kopce kdy bys na 3ku musel držet plyn ale na 4ku nebo na 5ku už ne pak je opravdová úspora a to opotřebení a úsadách neplatí protože do motoru nejde benzín. Ale když pak jedeš zas do kopce už musíš přeřadit.