Taky zdravím, krasavice to skutečně je. Však tak to vlastně všechno vzniklo. Chtěl jsem C4, ale stejnou jako je na každém letáku. Nikdo u importéra asi nepředpokládal, že ho za ty peníze skutečně koupím. Teď k dotazu BMP6 považuju za slušnou převodovku, je si potřeba uvědomit, že se jedná o manuální převodovku s elektrohydraulickým ovládáním, ale to asi není žádná nová informace, řekl bych, že je stavěná pro klidného řidiče. Cuknutí se dá pozorovat hlavně, při řazení z 1 na 2, a pokud je motor studený je to cuknutí výraznější. Cukaní se dá částečně eliminovat povolením plynového pedálu při řazení stejně, jako se to dělá při řazení s manuálem. O rychlosti řazení se vyjádřím asi takto, je stejně rychlé jako u pohodově jedoucího řidiče s manuální převodkou. Na žádné závodění to v automatickém nastavení není. Pochopitelně v manuálním nastavení se zapnutým sportovním režimem je rychlost výrazně lepší. Osobně rychlost v automatickém nastavení považuji za dostatečnou, jezdím hodně a snažím se jezdit plynule, účelem je dostat se tam kam potřebuju zdravý. Páčky pod volantem používám podle nálady, nejčastěji v automatickém nastavení, když potřebuji podřadit při předjíždění, nebo když nechci čekat, až převodovka přeřadí na vyšší rychlostní stupeň. Chtěl bych připravit samostatnou recenzi na tuto verzi C4, snad najdu dostatek času. :-)