Občas sem nahlédnu, ale spíš tak jednou do měsíce.
Nejdřív k té šestce - já bych spíš preferoval jiné odstupňování pětikvaltu - čtyřku někde mezi současnou 4 a 5 a pětku delší. Stejně v 90% řadím rovnou 3->5. Šesti-a teď i sedmikvalty jsou nutnou úlitbou pro diesely, co sice 'supr táhnou vocpodu', ale mají zoufale úzký rozsah využitelných otáček. Pro motor s tak plochou křivkou a rozsahem otáček jako tahle 1.8 pět stupňů určitě stačí, jen mohly být více 'eko' odstupňovaný.
A teď ke kabelu. Úplně triviální to není, mě to trvalo asi hodinu. O záruku jsem se nebál, stejně mi už před tím montovali HandsFree (při tom jsem odkoukal demontáž středního tunelu) a to jsou věci,co servis neřeší.
Minimum, co je potřeba udělat, je vyjmout skřínku před spolujezdcem (to jsou 4 šrouby a odpojení konektoru osvětlení). Pokud je kabel od GPS dost dlouhý, nebo se dá nastavit, stačí pak opatrně propíchnout zvrchu palubku ve spoji středového plastu a zbytku palubky. Palubka je tam jen tenký laminát, který je i pod středním plastovým panelem. Pak protáhnout kabel (samozřejmě bez konektoru), spodem kabel dotáhnout ke středovému tunelu a tam ho někde vytáhnout blízko zásuvky. Kdybys někdy později kabel zase vytáhl, nikdo nic nepozná.
Ještě lepší přístup k tomu je po vyndání rádia, ale jde to i bez toho. Rádio se vyndá tak, že do dírek strčíš ohnutý drát a odtlačíš západky do strany, pak se zlehka vytáhne (je na konektorech). Totéž platí pro ovládání topení - nejsou tam žádná táhla, jen konektory, vše jde elektrikou. V zásadě, celý středový panel lze vcelku snadno a rychle demontovat - začne se vyndáním popelníku, pak jeho držáku a uvolnění dvou šroubů. Pak už je to jak lego, rozebírané směrem nahoru, až k rádiu.