Motor jako takový je velmi jednoduchý, takže pokud nemá najeto dvěstětisíc, vydrží ještě pár let služby. Je to jen elektronická evoluce motoru, který jezdil ještě ve starých dvěstěpětkách.
Doporučuju určitě zkontrolovat podvozek, je choulostivější... hlavně čepy, uložení ramen. Poslechnout si při jízdě, zda nikde nic neklepe. Interiér... tam je to těžký. Vrzat bude vždycky, i při sebelepší péči o něj. Když občas koukám na to, jak je sestavovaný (tu a tam něco rozeberu), musím se smát. Sedačky jsou dost měkké, tak zkusit, zda už nejsou prosezené. Elektroniku stejně neodhalíš, abys poznal, co ti udělá. Pokud má centrální zamykání, zkusit jak jdou zámky dveří, rády zatuhnou. A někdy se ruční odemykání může hodit.
Hlavně bych si prohlédl plechy vpředu, svařování, spoje, lak... jestli nebyl bouraný. Jinak o vyložených záludnostech nevím. Asi horší by to bylo třeba u HDi verzí.