Mám najeto necelých 102.000km a turbo se chová furt stejně, takže asi nezlobí :-) Na inspekčce při 100.000 jsem byl minulý víkend a taky jsem se dost prohnul. Plastový zakrytování, co je zespodu motoru, totiž bylo nějak moc natěsno nasazený. Špína, co se dostala mezi ten kryt a olejovou vanu, fungovala pak jako šmirgl a odbrousila na jednom místě barvu z vany, která pak zrezla natolik, že když tu vanu měnili, tak se prstem "propíchli" dovnitř. Neboli měněno za 5min. 12... Stálo mě to skoro 300€ (děláno v Berlíně) :'-( Nejvíc mě ale nas...lo to, že podle toho technika se takovádle rez nevyvine za rok, takže při minulý prohlídce už něco muselo být vidět a ti * z Mělníka (Charouz) neřekli nic. Jinak taky ještě byly pryč zadní kotouče a pro smrad jsem nechal vydesinfikovat klimačku. No a všeho všudy jsem v tom servisu nechal 840 €.
Na druhou stranu to auto jsem koupil před dvěma lety s 61.000km a až na přední kotouče a to, co se mění při malý inspekčce jsem do toho zatím nemusel nic vrážet. Pokud tedy todle byla na dalších 40.000km poslední velká investice, tak to docela jde ;-)
A proč že ti na kola napatlali tu měděnou pastu? Co kde nemá reznout? To jsem nějak nepochopil :-)