V zadnem pripade jsem to nemyslel jako urazku ;-) a byl bych nerad, kdyby sis to vzal nejak osobne. To auto je opravdu skvele. A je dobre, ze se auto dostalo od nekoho, kdo vubec nevedel co ma k nekomu, kdo se o nej bude starat. Me jenom dost zarazily ty silacke reci o rychlostech pres 300 (urcovanych podle nepresneho otackomeru ;-\ ), o tom jak jezdis jako prase po okreskach (do zatacek rychlosti 200 km/h). To ze tak kvuli bezpecnosti jezdis jenom v noci je snad jeste horsi. Co chodci? Co neosvetleni cyklisti? Muzes namitnout, ze bez svetel nemaji na silnici co delat. Ale oni tam jsou. V rychlosti 90 je realna sance, ze se jim vyhnes. Pri rychlosti 200 je nejspis sestrelis a kdyz ne, tak je sfoukne tlakova vlna vytvorena autem. A co kdyz ti v te rychlosti skoci pod kola srna? Nebo poznamky o smerove stabilite, ze se da auto ridit jednou rukou pri rychlosti 250 km/h. Auto, u ktereho kdyz pustis pri vysoke rychlosti volant a nepojede rovne nema na silnici co delat. A volant se drzi obema rukama i pri rychlosti 30 km/h a pousti se jenom na chvilku potrebnou k prerazeni. To cos napsal na me opravdu pusobi, jako by to psal nekdo, kdo ma papiry dva tydny. Ale na druhou stranu uznavam, ze kdybych psal recenzi na takoveto auto, tak bych se taky neuhlidal a taky bych nejake frajerinky do textu pridal. To co jsem napsal ber jenom jako cirou zavist z me strany :-)
Co se tyce tech fotek, tak jsou opravdu hrozne. Vzdyt neco takoveho se neda verejne publikovat. Dival jsem se i na ten odkaz cos mi poslal a porovnal jsem stav auta driv a ted a veliky rozdil jsem nevidel. Snad jenom ten praskly predni naraznik. To, ze nekdo nesnasi pretvarku a foti to tak jak to je se nazyva dokumentarni fotografie. Ale i ta ma dana urcita pravidla a takoveto fotky se vyznacuji technickou kvalitou. Kdyz chces fotit, tak se holt musis naucit aspon zakladni funkce toho fotaku. Kdyz uz to fotis mobilem, tak si pockej na poradne svetlo, o neco se opri aby se ti netrepaly ruce a pak teprve fot. A na umelecke pokusy, kdy fotis auta nakrivo, nebo z netradicnich uhlu (kde je videt vic suche travy nez auta, o ktere jde predevsim) se radsi vykasli.
Naaranzovani okoli je naprosta samozrejmost i u blbych rodinnych fotek. Kdyz uz se nestydis psat o tom, jak mas skvele auto a ukazujes fotky, jak je auto spinave, tak aspon ty prazdne PET lahve z podlahy vyhod. :-)
Jeste jenou opakuju... auto je to opravdu skvele. :yes: Preju hodne stastnych kilometru bez nehod a taky preju, aby se ti tam nic nepokazilo. Ty ceny nahradnich dilu mi vyrazily dech.