Asi vim co máš na mysli. Myslíš asi kovaný písty od firem jako třeba JE pistons nebo Wössner který sou určitě kvalitnější než tovární. Řek bych že i v kovanejch pístech může bejt rozdíl. Třeba ve váze, aby neměli tak velký setrvačný hmoty atd. Co si budem povídat automobilky to dělaj tak, aby to splnilo účel a nebylo moc výrobně drahý. Jinak u pár firem sem viděl, že do slabších motorů 1.8T, doporučovali při jistym navýšení výkonu právě písty a ojnice z S3 (TT).
Eura sem se na to, jak přišel na těch 320k, ptal a prej mu to řikal jeden náš kamarád. Asi si z něj udělal dobrej den >:D .
Ta vodní pumpa je poháněná normálně autobaterií. Běží ještě cca 10 min. po zhasnutí motoru.
Fotky bestie dyžtak pošli na vytour@seznam.cz. Rád se podívám na něco pořádnýho.