Nesoulasím stebou ale ve všem co píšeš,píšeš tu i poměrně dost blbostí..vezmu to postupně jak to tu píšeš ty
turbo je ok..KKK K03-23,kdezto 110kW ma KKK K03-x
uchycení motoru je naprosto identické,takže záměna je možná prakticky kus za kus..
výfukové svody jsou u 110kw,132kw i 165kw verze naprosto identicke!!To turbodmychadlo ma naprosto stejne priruby jako KKK K03 jen stim,ze ma tusim o 2 lopatky vice,maji jiny uhel natoceni a hlavne je tam rozdil 3mm v prumeru saci a vyfukove lopatky
Ten downpipe je vyresen trochu jinak,nez u K03 verze a nevim jak je to tam se zamenou.Musel bych se nato podivat.
Ty hadice stlaceneho vzduchu jsou pouze premisteny kvuli tomu,ze 110kW i 132kW verze ma pouze jeden cooler v prave strane narazniku,kdezto 165kW verze ma coolery dva jak pises a kvuli tomu i otocene sani.
Vstriky jsou vetsi o 15cc,coz neni nijak zavratny rozdil a urcite je to malickost,kterou ti zmeni kazdy "schopny" ladic motoru v tve mape ECU.
Stěma pístama jsi mě skutečně pobavil,nejhorší natom je,že si zajdeš do škoda/vw/audi servisu a mechanik u prodeje dilu ti sdeli,ze pisty,pistni krouzky,ojnice,klikova hridel jsou naprosto identicke jako 132kW,110kW verze.
Opět další ptákovina..hlava je naprosto stejná,jen je použit ostřejší profil výfukové i sací vačky :-)
Prostě,když shrnu rozdíl mezi 110kW a 165kW 1,8T :
KKK K04-23
jina prvni cast vyfuku
vetsi vstriky
jina mapa ECU
dva intercoolery misto jednoho => stlaceny vzduch je priveden do sani z druhe strany motoru,nez u 110kW tudis je otocene to sani(vnitrni prumer sani se nelisi)
ostrejsi profil vacek(dam si tu praci a najdu presne hodnoty co nejdrive).
Dale se 165kW verze lisi uz jen prumerem spojkove lamely,sestikvaltem a podobnejma drobnostma.
Myslel jsem si také,že tam je spousta rozdílů v těch motorech,že tam budou jiné písty,ojnice,klika,hlava...jenže ejhle,kamarád se mezi svátkama ve Škodovce nudil a tak jsme společně v katalogu ND hledali rozdíly v cenách a poměrně mile jsem byl překvapen,když jsem zjistil vše co jsem ti napsal o pár řádků vejš.
Dnes jsme měli s několika kamarády,kteří mají taky Octavie RS srázek a jeden znich vlastní opravdu "bestii" Octavii s velikanskym turbem(jeste nema vse doladene) ale pidil se po stejnych vecech jako ja ohledne tech rozdiluu tech 1,8T a zjistil to same,takze natom neco bude :-) :-)
Mimochodem,včera jsem si psal s "eurem" jak má bílé Uno a ten mi tvrdil na ICQ,že prý jsi mu říkal,že máš v TTčku 320PS...tak co je to zase za báchorky?:yes: