Ideální metoda asi neexistuje. Měl jsem po koupi problém v tom, že předchotí majitel nalil do auta minerální olej, musel jsem ho vyměnit a to bylo auto z německa po prvním majiteli a s kompletní servisní knihou :-) ale hlavně teda zkontroluj elektriku aby vše fungovalo (základ), potom musí nastartovat na cvrnknutí (prostě Honda), nech se svézt at vidíš jak se k němu majitel chová (jestli to bude studený hned točit tak nebrat), jestli třeba nepude ABS nic hroznýho (vždy je to čidlem na zadním kole a stejně je na prd) pak samozřejmě jak kouří výfuk a hlavně jestli už auto nebylo zahřátý (šáhni na haupnu) to ho nechte vychladnout, no a v neposlední řadě spáry na haupně, dveřích, změny laku atd. jestli ho někdo nezbořil (jak sem v recenzi řekl brzdy vadnou . Jinak Hondy jak známo jsou extraspolehlivý a jestli se o ně aspoň trochu pečovalo (olej, filtry benzín :-) tak to bude v pohodě >:D Pokud ale vybereš správnej kousek nebudeš nikdy litovat, na to ti dávám slovo Hondaře >:D