Bezpečnostní přestávky
Nedavno šéf kouknul na kolečko z tachografu a strašně se divil, proč mám pauzu 45minut a né jen 30, jak to podle něj má bejt. Když jsem se mu snažil vysvětlit, že si plete zákoník práce s AETRem, koukal na mě jako vyvoraná myš. Když přijel školitel, kterého mimochodem zaměstnává firma, tak mi tvrdil totéž a k tomu, že si tu pauzu můžu rozdělit na 2x15min. Po tom, co mi tohle řekl, jsem definitivně došel k názoru, že v tom absolutně plave,neví která bije a nerozezná zákoník práce od AETRu, nařízení 3820 od 3821. Prostě a jednoduše motá všechno
dohromady.
To jen potvrzuje pravdivost mého tvrzení o tom, že u nás rozhodujou lidi, který namají o práci řidiče ani tušení.
Správná verze od 11.4.2007 je: po 4,5 hodině 45min pauza kterou lze rozdělit na 15 a 30. Do té doby ji bylo možné rozdělit na 3x15min.(podle nařízení 3820)