Poruchu MMT nakonec servis CK Brno doufám opravil. Asi za týden po nahlášení závady požádal CK telefonicky o přistavení auta k opravě. Převodovku opravili během 1 dne. Pracovníci servisu mně pak auto ochotně zavezli až domů - kompletně vyčištěné ;-).
Takže závěr problému byl již podstatně příjemnější. Příčinu poruchy servis podrobně nevysvětlil. Jen bylo konstatováno, že byla vyměněna řídící jednotka převodovky a vyměněny nějaké díly spojky. Hlavní problém byl zpočátku asi komunikační. Osobně mám za to, že především ze strany servisu.
Následující týden jsem odjel do francouzských Alp. Během cca 3 týdnů jsem najel přes 4 000 km, z toho cca 1 500 km po vysokohorských silnicích v Alpách. Auto zatím funguje bez problémů. Jen občas slabě pískali brzdy. Při poslední garančce po 45 000 Km si CK účtoval za vyčištění brzd asi 1000 Kč (cca 1 hod). Ve Francii jsem sám měnil měnil levou přední žárovkou (v 50 000). Velmi nepříjemná manipulace v malém prostoru. Jsem zvědavý kdy odejde pravá ?
Záruka se po opravě údajně neprodlužuje. Mně končí v 5/2008. Doufám tedy, že se problém s MMT se nebude opakovat.
Ad petr123: Také mně se zdají ceny předepsaných servisních prohlídek v CK vysoké. Jsou asi o 30% vyšší než uvádí ceníky Toyoty CR na webu. Překvapilo mně že jsem platil stejně za servis ve 30 000 km a 45 000 km. Vždy cca 8 000 Kč. Dle faktury cena 1 hod práce stála okolo 1000 Kč. Vyčištěné brzdy pak slabě pískají po 6000 km ;-\