Další porucha MMT
Zdravím příznivce Toyot. Potkal mě asi stejný problém jako fahrmana s převodovkou MMT. V 5/2005 jsem v CK Brno koupil Corollu kombi 1.4 diesel s MMT. Dosud najeto přes 45 000 km. Mě porucha potkala v Itálii (15 km před Terstem). Při jízdě z kopce bez plynu spontánně "vypadla" zařazená rychlost. Naštěstí bylo kde zastavit při krajnici (asi 90 min předtím jsem projížděl 5 km tunelem Učka u Rijeky :-O :-O ). Po opětovném zapnutí zapalování informační panel zobrazoval blikající neutrál - poruchu, a zcela nepojízdné auto. Naštěstí po cca 15 min převodovka normálně fungovala, takže bylo možné pokračovat v jízdě. Volal jsem podporu v ČR, kde mně obratem sdělili, že se asi jedná o poruchu řídící jednotky převodovky, a že s autem lze dále ujet 2 - 2,500 km. Pokud by se závada opakovala doporučili odpojit baterii na 10 min s tím, že se řídící jednotka zresetuje a bude možné dále pokračovat v jízdě. Pro jistotu jsem tedy hned koupil potřebný klíč. Cestou domů (cca 700 km) a v následujících 4-5 dnech se porucha již neopakovala.
Dnes jsem se vrátil šokovaný z jednání v servise CK Brno, kde bylo auto kvůli závadě na kontrole. Během dne mně volal technik ze servisu, že byla zjištěna závada převodovky, a že bude provedena výměna vadných dílů v záruce. Blíže o problému jsem měl být informován osobně až si přijdu pro auto. Ale nebyl!! Technik mně žádal, abych přišel do 17 hod. Do servisu jsem přišel v 16,55, kdy již technik odešel. Jiný pracovník mně jen suše sdělil, že mu řekli: "dej mu klíče". Že mně tedy dává klíče, a že je to tedy dnes všechno. Požadavek na bližší vysvětlení byl marný. Bohužel jsem se dnes ani nedověděl v jakém časovém horizontu bude závada vyřešena?!?! V Brně není jiný autorizovaný servis. Nezbývá než problém dořešit v CK.