z větší části hotovo
Tak renovace proběhla celkem ůspěšně oproti plánovaným... povedlo se mi doladit nárazníky podle závodní verze de tomaso , vůz dostal nové kotouče brzdiče pružiny atd tad... Původně plánované IC bylo nahrazeno větším (3x větší chladící plocha při snížení obsahu vzduchu v potrubí o 2l).. výfuk byl odstraněn a místo něj byla pod prahem vyvedena trubka pro maximální odtok spalin... origo sedačky nahradí sparca s trubkovým rámem a origo pásy 4body sparco... Výkon je nyní při 0.5 bar odhadován na 110koní a při maximálním tlaku jež je 1bar kterého mohu dosáhnout za pomocí elektronického fuel cut defenderu je výkon odhadován na 150koní... až bude motor na 100% odladěn změřím výkon a zapíši přesný ůdaj jak o výkonu tak ozrychlení (s tím však bude problém jelikož vůz stráci trakci na první stupeň tahem na druhý při řazení = při tlaku 0.5bar) :-)
foto dodám pravděpodobně o výkendu...