Diky za reakce at uz kladne nebo zaporne.
2Mike: Abych ti trochu ujasnil situaci s xenonama. Xenony opravdu nejsou delane na kolene. Dnes se prodavaji prestavbove sady, kde vybojka ma stejne uchyceni ve svetle jako klasicka zarovka a ohnisko svetla je naprosto totozne s ohniskem v zarovce. Tudiz svetlo sviti stejne jako zarovka, akorat jinou intenzitou. Tzn. ze kdybych jel v noci proti tobe, nepoznas moje xenony od xenonu s cockovymi svetlomety napr. ve Fabii nebo Octavii. Vim o kterych xenonistech mluvis, jsou to ti co to delaji opravdu doma na koleni, pouzijou sadu vytazenou treba ze superba, daji to do paraboly a nejake ohnisko uz neresi, proste stahnou svetlomety dolu a tim to hasne hlavne ze maj xenony. Ovsem tyhle xenony jsou jiny pripad. Xenonove sady prodavam uz nejaky patek, takze s tim mam dost zkusenosti a vim kam je mozne xenony zastavet a kam ne. Take proto jsem volil cockove svetlomety misto parabolovych. Jediny rozdil ktery je oproti origo xenonum je v tom, ze nemam automaticke naklapeni. V aute jezdim max ve dvou lidech a kdyz uz neco nakladam, svetla sklapim k zemi koleckem v kabine. Pokud by nekdo chtel videt jak to sviti proti zdi, muzu vlozit fotku do galerie. Zadne rozplizle svetlo, ale presny rez mezi svetlem a tmou. :-) Nikdy jsem nikoho neoslnil tak ze by pustil dalkove nebo blikl. Jezdim celkem bezne za hranice - Německo, Rakousko a nemel jsem problem. Proste co se tyce xenonu mam ciste svedomi :-)