Souhlasím, tento motor jsem měl také ve Fiestě s najetými 160 tkm a mohu toto potvrdit. 105 Nm při 2500 ot./min., a 44 kW při 5000 ot./min., 8 ventilová technika, OHV, rozvod řetězem, litinový blok motoru, dlouhodobá spotřeba za více než 15000 km, které jsem s tím najezdil, cca 6,7 l/100 km včetně zimního provozu. Jen mi trochu žral olej, cca 1 l na 6000 km, což při ceně 5W30 cca 150 Kč/l není nic strašného. Věřím tomu, že ještě pár desítek tisíc km vydrží. Jinak co se týká zavad (koroze, kazící se zámek řidiče) mohu taktéž potvrdit. Jinak varuji též na jeden detail: plastové kladky řemenu pohánějícího vodní pumpu, alternátor, klimu a další kolchozy - občas se rozpadnou a je veselo, proto doporučuji vyměnit za kovové, nevím, zda tot je specifikem u všech motorů, nebo jen u mé, r.v. 1997. Nechť vám auto slouží! Dronte Mauricijský.