mám upravenou sdi zhruba na 53-54 kW a krouťák je asi tak 140. zařizoval to mechanik, ale nevím detaily. věřím mu, takže mě to nezajímalo. hlavní byla ta změna. spotřeba mi spadla ve stejných režimech zhruba o 0.2 l. životnost zatím nevím, zatím jsem na tom najel zhruba 40tis km a bez problémů. krouťák má i jinak křivku, takže to chcípá zhruba o 400 ot. později. líp to zrychluje i ve městě. chtěl jsem úpravu hlavně kvůli klimošce, aby mi zbyl i nějaký výkon pro auto, když se pustí. takže třeba na d8 u kralup to do kopce nechcípá, ani když je puštěná klima. dokáže to i pomalu zrychlovat. mám to jako pracovní auto, takže sem turbo nechtěl. jezdím s tím svižně v rámci možností a dlouhodobá spotřeba je 5 a čtvrt litrů. byla by i nižsí, kdybych nemusel do prahy a míň jezdil po dálnicích. ale jinak spokojenost na 90%. (10% sráží občas pískající větrák, malý pravý zrcátko a praskající žárovky)