Chtel bych moc podekovat autorovi recenze. Mel jsem uplne to same i rok vyroby a barva.No rezlo to opravdu pred ocima, ale v nekterych smerech to byl kocar, kteremu se mnoho dnesnich aut nemuze rovnat (pohodli a prostornost, obrovky kufr, se kterym nesnese srovnani mnoho dnesnich kombiku snad s vyjimkou dace logan MCV) Co se tyka spotreby oleje, nebylo to nejhorsi, ale az po zarucni oprave, kdy se musely vymenit vlozky valcu a pisty i s pistnimi krouzky. Pak uz se mezi vymenami nedolevalo nic. Kdo tohle auto nezazil , nevi co je meke perovani, ale nerovnosti to zehlilo uzasne, zato v zatacce se to naklanelo opravdu hrozive. Co se tyka spotreby, no nesetril jsem ji, takze v zime po Praze klidne 11-12 na sto, ale kdyz se clovek snazil, dalo se jezdit i za sedm. Kdo si do toho sednul po autoskole absovovane na favoritu, mel pocit, ze presedlal minimalne do Liazky. vsechno slo silene ztuha a nepresne, ale kdo se s tim naucil jezdit svizne a rychle (fakt jsem nebyl brzda), nedelalo mu nikdy problemy zadne dalsi auto. Jeste par mesicu po zacatcich s timhle autem jsem z toho vylezal zpoceny jak mys, ale naucil jsem se ho mit rad. Topeni topilo vyborne, ale protoze byl vecne pridreny kohout topeni, musela se otevrit kapota a kohout otocit kombinackami, ty tahylka do kabiny byly jen pro ozdobu. Taky synchrony v prevodovce sly rychle do kpru, hlane na trojce. musel jsem se nakonec naucit radit s mezispojkou a meziplynem jak ve vejtrasce. Naucila me moc, rad na to auto vzpominam, je to pro me srdecni zalezitost. Jo a bonbonek na zaver. To auto melo palubni desku oblozenou hlinikem, zadna imitace, ale opravdovy hlinik. Ktere auto to dnes ma? A kdyz tak jedine za tucny priplatek >:D :yes: