OLEJ a Servisni Intervaly VS MARKETING .....atd tad
zdravim vsechny.... mel jsem M6 2.3 s automatem z USA, nikdy jsem nemal lepsi auto, bylo super....btw olej mi nezrala, ale co chci napsat je neco o tom jak tusim Renault vyprovokoval tohle co se ted deje s vymenami oleje a servisnimi intervaly. Proc auto v USA ma psany interval vymeny cca 8000 mil a v Evrope to same 20000 km? mam dojem, ze Konstrukter Automobilu (rozumej Rencek) si dobre zpocital, ze kdyz daji interval po 25tis km tak ten motor to proste 100tis km vydrzi... a pak bude KO ale to neni problem Renaultu, zakaznik je po zaruce a huraa bude platit za opravu. Muj nazor, dle ktereho se ridim je vymena KVALITNIHO oleje kazdych 10 max 12 tis km. at je predpis vyrobce jakykoliv. Olejove filtry jsou porad stejne, zadne super novinky ve filtraci oleju nejsou, motory jsou stale lepsi a vykonnejsi takze vyrazne vic zatizene vyssim tlakem a teplotou, takze lepsi olej tak tak staci dohanet nabusenost modernich motoru. Tohle je v prvni rade chyba prodejce ktery tohle ma zakaznikovi vysvetlit pri predavani auta, v mazdach jezdim uz deset let a krom jednoho dieselu v 323 s nejetym cca pul milionem kilometru mi zadna olej nezrala.... nevim jestli jsem mel jen kliku, nebo mi tim vraci tu udrzbu? :-)))