Ad jedna já mitsu měl spolehlivost 1. U mitsu více problému než motor mají převodovky to je fakt ale mitsu o nových vozů nedělá scény z jejich výměnou. To spíše subaru má problémi ze spolehlivostí svejch motorů. Co se týče Zrychlení. Snažil jsem se vysvětlit že co se zrychlení týče záleží na aspektech jako poměr výkon váha , výkonová křivka , kroutící moment , délka kvaltů. Schopnost auta rychle se rozjet atd. Je potřeba říct že samotné daihatsu s instalací BOV má rapidně lepší akceleraci jelikož malí motor poměrně dlouho roztáčí turbo a BOV mu pří řazení v tomto pomůže dost výrazně. Je prostě spousta aspektů ohledně zrychlení. NAvíc bylo i řečeno že nemůže jet určitou rychlostí kvůli aerodynamice a že malá auta nemohou mít dobré Cx což je nesmysl , tento ůdaj nemá z velikostí nic společného. Dále se jednalo o to že jsem pochyboval o forestru jelikož má poměrně slabý motor o proti svým konkurentům kteří takové zrychlení nemají byĎ mají silnější motory. Ale pak jsem uznal že opravdu výrobce toto zrychlení udává. Co se týče pojmu jede tak šlo o to že jsme se bavili o zrychlení a takových věcech tzn. Rychlá auta. Taky jsem tuto debatu uzavřel s tím že až po naměřených ůdajích s toho vyhodnotíme závěr. Co se týče hrubých reakcí tak to je díky tomu že už mne lidi štvou jak daihatsu pomlouvají nazývají ho korejskou mrdkou apd přitom daihatsu je nejstarší japoncká automobilka v současnosti ve vlastnictví toyoty. Za hrubé reakce se omlouvám a pokusím se jim do budoucna vyhnout.