A proč bych si měl pořád kupovat zánovní auta (na který stejně nemám, jelikož jsem student, tak je to jedno) a každý ráno se modlit za to aby se mi nevy*ralo nějaký čidlo, aby kontrolek po nastartování zůstalo svítit co nejmíň, sypat do oprav všemožných vychytávek tisíce, poslouchat vrzající palubovku... To si opravdu radši vychutnám traktora. Chápu, že to každý nepochopí, ale to je životní filosofie. Jestli tohle auto sežere o litr víc než šajtrlik FTédéíčku (který teda je o poznání výkonější, to nepopírám), tak se mi to stejně vrátí na servisních výlohách (váha vzduchu- častá závada, ani turbo není nesmrtelný, vstřiky, čerpadlo,...) a třeba takový PD není o moc kultivovanější než tahle klasika.
Jasně, dneska je to všechno jinde, je jinde technika atd. Ale já mám raději klasickou osvědčenou věc, než spotřebák ze showroomu. Nepotřebuju být z 0 na stovce za 9 vteřin, nepotřebuju jezdit po okreskách 150...
Jak říkám, je to věc životní filosofie