Ahoj. Co se spotreby tyce, tak sem ji tedko zrovna sledoval a vyslo mi 7.2l/ 100km. Ale musim upozornit, ze nejsem svatecni ridic a s plynem nesetrim. Kdybych jezdil normalne, tak si myslim, ze pod 7 litru se v pohode dostanu. Ty veci ktere si popisoval tak opravdu odchazej a asi je to slabina tohoto auta. Ale ja osobne po zkusenostech se znackovejma servisama, uz do zadnyho nejezdim a bud si to udelam doma sam (treba brzdy, atd.) a nebo neco slozitejsiho vozim znamemu, kterej servisuje auta, je dobrej a ma lidove ceny. S klimatizaci sem nemel problem, az letos kdyz zacaly ty vetsi tepla, tak sem zjistil, ze nechladi. Nechal sem doplnit chladivo, ktereho jak mi bylo receno tam bylo malo a proto to nechladilo. Po doplneni zacala klimka chladit jako blazen a ja byl spokojenej. Po asi tejdnu a pul, opet prestala chladit, ne vsak postupne, ale z niceho nic najednou pri ceste domu z prace nechladila. Uz todle mne zarazilo. Po chvilce sem zacal v aute cejtit, ze se neco pali. Tak sem zastavil, otevrel motor a z casti, kde je remen a kde je ve spodni casti umistenej kompresor, se neco palilo a hulilo to jako prase. Tak sem chvilku pockal az to prestane a kdyz sem zkusil nastartovat, tak uz mi to hlasi chyba klimatizace. Jeden clovek mi rekl, ze se mohla zadrit, tim jak tam nebyla napln. Je mi ale divny, ze sice remenice kompresoru je odpojena spojkou, ale tou vnitrni ruzici sem zkousel otacet a jde to uplne v pohode. Tedko snad ve stredu to jedu dat znamemu at se na to mrkne co by to mohlo bejt. Jen pro zajimavost sem volal do Seata a novej komresor na klimku tohodle auta je cca 20-25 tis. Takze jestli bude v haji, tak zacnu obvolavat vrakace, novej tam za ty prachy davat nechci. Takze to je asi tak nejak prvni vetsi problem co s timhle autem mam. Jinak slape v pohode.