O cenzorech se toho v minulosti napsalo dost. Já bych tady přemýšlel spíš o senzorech. :-)
Každopádně jsem koupil Tucsona loni v listopadu, byť základ, ale až na tu šeď plastů si nestěžuji.
Co se motoru týče, mám taktéž benzín 2.0 a jezdím s ním v průměru za 10 l. Není s ním problém jezdit za 12, není problém jezdit za 9, je problém jezdit za 8. Diesel by byl každopádně lepší, protože by auto dokázal lépe rozhýbat už v nižších otáčkách. Benzín CVVT se musí řádně vytočit, aby z něj člověk dostal slušný zátah. Ožívat začíná u 3500 ot., táhnout od 4500 ot. Budiž mu přičteno k dobru, že od této hranice plynule zrychluje až po zásah omezovače. Kolem 6000 otáček pak člověk má pocit, že sedí ve sporťáku: motor má na čtyřválec pěkný zvuk a chce se vytáčet pořád víc. Po nějakém vadnutí ani stopa.
Je to moje první SUV a po zkušenostech ze sněhu už nic jiného nechci... :yes: