Rád bych reagoval na informace anymana. Předně podotýkám, že reaguji za firmu Jablotron, o které se dotyčný zmiňuje a v které pracuji. Jablotron s plovoucím kódem u ovladačů pracuje již cca. 7 let. Vyvíjí si vlastní komunikační protokol, který nikdo ve světě nepoužívá a je tak jedinečný. Takže netuším, co je myšleno poznámkou "což se časem provalilo". Není nám znám žádný případ překonání. Níže je uveden problém silového obvodu, který přehoří. Silový obvod má v manuálu deklarovaných 15 A, takže přerušení uvedených 30A je na tento obvod skutečně moc !! To je ale nutné respektovat manuál. Spolupráce se Škoda Auto nebyla ukončena, ale Škodovka pouze nevzala do sortimentu další nabízený typ autoalarmu a ten doporučovaný se přestal po 5-ti letech vyrábět. Se Škoda Auto je Jablotron dále v kontaktu, i když momentálně není náš produkt v katalogu. Spíš bych se zeptal, jakým způsobem je zajištěna bezpečnost přenosu u oboustranně komunikujících zařízení, která "nezávisle" chválíte :'-( a jak je na běžných pásmech schopno komunikovat na uvedené kilometrové vzdálenosti ?? Zkušenosti zákazníků jsou jiné. Co třeba v nákupním středisku a to jste od auta 150 metrů ?? Pokud má kdokoliv z diskutujících zájem o informace, doporučuji kontaktovat přímo "Jablko". Má k dispozici kvalifikované poradenství s několika odborníky a nechť si každý udělá obrázek o kvalitě předávaných informací a servisu. Omlouvám se za vstup do fóra.