2 hany: neříkám, že jsem odborník, ale těch "odborníků" ve "značkových" servisech jsem viděl hodně. Pokud to vidím v okolí, tak kdo něco uměl a mělo nohy ruce, tak si už dávno udělal vlastní servis a v těch značkových servisech těch skutečných fachmanů moc nezůstalo. Ve většině případů jsou to výměňáři. Je pro ně nejjednodušší a s největším vývarem vyměnit celý díl než něco opravit. Zažil jsem to třeba s čerpadlem, kdy u Forda ho chtěli celé vyměnit za ranec, kdežto jak ty říkáš garážista (rodinná firma na čerpadla, ke které to ty značkové servisy vozí z celé Moravy) udělala repasi - komplet výměnu všech těsnění, symeringů atd., seřízení na stolici za pár tisíc. Často to totiž funguje tak, že zákazníkovi se ve značkovém servisu naúčtuje nové čerpadlo a přitom dostane stejně repas. S řídícími jednotkami taky tak nějak. Takže nakonec se mu může stát, že mu vymění řídící jednotku, klapku, lištu atd. a stejně to nepomůže.
Neradím mu ať to nezkusí na diagnostiku, ale k někomu, kdo to umí a má vybavení. :!: