Placenta čerpá informace právě z takových fór za velkou louží. Dočteš se na nich např. i to, že nejlepším způsobem výměny oleje je po vypuštění vany a demontáži olejového filtru motor nastartovat a nechat obsah hlavního olejového kanálu vystříkat dírou po filtru. Jiný, opravdu velmi unikátní návod, jak dostat z automatu "všechen" ATF: odmontovat přívodní trubku/hadici k chladiči oleje/ATF a při běžícím motoru (opět) nechat vystříkat. Inu, Amerika!
A úplně nejabsurdnější mi připadá trvzení, že problém cvakajících hydroštelů souvisí s velikostí jejich dírek na styku s vahadly. Prostě si musíš vybrat sám, čemu věřit.
K rozdílu mezi umístěním hydroštelů v hlavě a přímo ve vahadlech:
- umístění v hlavě trpí problémem "ocelové tělo hydroštelu pohybující se v hliníkové nevypouzdřené díře v hlavě", kdy každý problém s mazáním způsobí prakticky okamžitě vzájemné přidření;
- umístění přímo ve vahadle si vyžaduje menší "neodpruženou" hmotu (hmotu vykonávající vratný pohyb), tudíž i menší a tím také choulostivější hydroštel; kromě toho jsou hydroštely v tomto případě napájeny tlakem oleje přes hřídel vahadel, přičemž olej ze stejného zdroje musí zajistit mazání i v uloženích vahadel - v důsledku postupujícího opotřebení se ovšem stává, že hydroštely na konci mazací cesty (tj. na protější straně hlavy ve vztahu k pozici hlavního olejového kanálu) už nedostávají olej pod dostatečným tlakem pro svou správnou funkci. Pokud je právě toto Tvým problémem, napiš mi SZ a já Ti poradím, jak na to. Nechci to ale příliš zvěrejňovat, neboť mne pak někteří znovu označí za blázna.