Koukám, že to tady žije :-(
Vidím, že místní testeři mají na diesel 105 kW podobný názor jako já:
[odkaz]
Motor si fakt nemůžu vynachválit. Ani při nějakých -10 stupních to nemělo typický traktorovitý zvuk. Spotřebu zatím nehodnotím, má to sotva tři tisíce najeto a taky neumím odolat pokušení se znovu a znovu přesvědčit, jak pěkně to jde za plynem. Taky je třeba občas ukázat pilotům závodních strojů typu Fabia HTP, jaká je výkonnost jejich nářadí ve srovnání s MPV škatulemi :-)
Co vím jistě je, že palubní počítač neskutečně kecá co se týče spotřeby. Ukazuje vesele cca o 1 litr na 100 km míň než je skutečnost. Po natankování plné hýří optimismem o dojezdu > 1000 km, s ubývající naftou v nádrži toto číslo plynule snižuje na uvěřitelnou a pravděpodobně reálnou hodnotu.
Další nepříliš ideální věcí je displej. Hodiny jsou jedna z voleb palubního počítače, takže nelze mít najednou zobrazeny hodiny a třeba okamžitou spotřebu - to mi trochu vadí, hodiny bych chtěl mít někde pořád. Teplotu je taky možno mít zobrazenou pouze jednu, buď venkovní, nebo tu nastavenou uvnitř. Při změně nastavení vnitřní teploty se displej přepne na vnitřní, ale už se nevrátí zpět na vnější, pokud tam předtím byla zobrazena - musí se to tlačítkem přepnout zpět. A nakonec, přepínání počítače nahoře na palubní desce je taky kapánek z ruky.
Prostě na tom hledám mouchy, protože jinak jsem pořád nadšenej :-)