Jezdil jsem rok se 626 1,8, ted posledni dva roky s Premacy se stejnym motorem. S obema auty, co se kvality a pohodli tyce, plna spokojenost. Uvazuji o novem aute a M5 byla logicky jednim z kandidatu. Ve Frankfurtu jsem si ji mohl dukladne prohlednout a porovnat a mam par malych pripominek: 1) kdyz jsem si sednul na vsechna mista, tak jsem si uvedomil, ze to auto je vlastne plnohodnotne jen ctyrmistne; prostredni sedadlo ve druhe rade je skutecna nouzovka vhodna spise jen jako sirsi loketni operka; 2) sklopna zadni sedadla tusim systemu karakuri se sklapi velmi lehce, nicmene na dlouhe cesty si je moc predstavit neumim a dost ubiraji ze zavazadloveho prostoru; stejne nepocitam s tim, ze bych vozil vice nez 5 lidi; 3) posuvne bocni dvere se mi sice moc libily, mene uz vsak absence jakychkoliv bocnich loketnich operek; vhledem k tomu, jaka je mezi sedadlem a dvermi mezera, bych ocekaval sklopne loketni operky, jake byvaji zvykem u velkych MPV; 4) kvalita plastu a calouneni v interieru mi prisla v bezprostrednim srovnani s vedle stojici faceliftovanou M6 spise slabsi, srovnatelna s M3; pokud zustanu u Mazdy, pak se asi budu klonit spise k nove M6.