Je to úžasná kombinace, ale podle mě má smysl se jí zabývat tehdy, když s tím autem budeš jezdit vždy minimálně 50 km v kuse - zejména v zimě to dlouho trvá, než se zahřeje motor. Navíc, MultiJet (tedy více vstřiků nafty do válce v jednom cyklu) je sakra náchylný na kvalitu nafty - když jsem o tomto motoru uvažoval, tak nutnost brát palivo pouze u velmi prověřených pump bylo velké mínus. A leště jedna věc - turbo potřebuje čas na vychladnutí, takže je nutné posledních pár km jet v klidu, bez zrychlování, jinak turbo rychle odchází. Sumasumárum, já si (do Idey) vzal benzín 1.4
Dvouzónová klima v Pandě je fajnovost, ale milá. Dokáže foukat teplo na nohy řidiče a zároveň chladit spolujezdce "středem" - to třeba v Passatu neuděláš, ani v novém. A výrobní cena jedno- a dvouzónové klimy je v podstatě stejná.
Ještě jsem se díval na ceník - Panda 1.2 Emotion + aut. klima + MP3 + park. senzor máš lehce pod 300 tisíc, v metalíze + 5 tisíc, jestli dcera nerada spojku, dualogic je za 35 tisíc. Je to cena dovozce, další sleva u dealera je třeba možná, neznám možnosti u Pandy. A když vhodné auto najdeš ve skladu, tak cena padá - podobně, jako jinde.