Brutální, ale účinné. Jen je potřeba zvolit co nejkratší axiální prodloužení, aby tam zbytečně nevznikala dodatečná páka - většinou stačí ořech přímo na ráčně. Opakuji: je třeba si promítnout a pootočením klikovkou vyzkoušet, z které strany je třeba opřít ráčnu o hnací hřídel a jak ji mít přepnutou.
Dále existují různá provedení středového šroubu: šestihran, šestihran se čtverhranným imbusem, kam přesně padle golovová 1/2´, či jen ten imbus bez šestihranu (výrobce volí to či ono řešení podle toho, kolik je místa mezi řemenicí a podběhem) bez demontáže podběhových krytů. které ty ovšem budeš muset pro účely výměny rozvoďáku tak jako tak sundat). Postup je ale vždy stejný.
V žádném případě se nedoporučuje blokovat motor přes hnací ústrojí, tj. kola, rozvodovku a převodovku!
Existuje ještě jedno řešení: blokační tyčky stanovené délky, průměru a tvaru dosedací plochy, které se zašroubují místo svíček do 1. a 4. nebo 2. a 3. válce, čímž se zablokují písty a klikovka proti pohybu, načež se šroub řemenice povoluje pneumaticky. Pokud však nevlastníš tyto originální přípravky od MMC, neexperimentuj!
Šroub má na svůj průměr extrémně malé stoupání závitu, není proto z výroby jištěn Loctitem. Určitě to žádným anaerobním lepidlem nazjišťuj, poněvadž by to pak nikdo bez sundání olejové vany a přímého zablokování klikovky nerozdělal. Mně se osvědčilo namazání toho šroubu měděnou vazelínou, která chrání závit proti vlhkosti a navíc to jde pak i po letech snadno povolit.