Ja nenavidim rez a vubec rezavy auta.
Odhadem jsem na Felde stravil desitky hodin a nemalo financi abych co nejvice zabranil korozi. Jenze kdyz pak clovek zjisti, ze to kvuli nekvalitnimu materialu a spatne technologii a kvuli tomu ze to auto je odflaknuty, zacne nahlodavat odvnitr tedy zpod laku, tak je to boj s vetrnymi mlyny.
Ja jsem udelal asi toto:
Á 2 roky sříkané dutiny spec. voskem. Á 1 rok stříkaný komplet spodek včetně prahu černou s*ačkou (nevim co to je asi 2-5mm tlusta vrstva, nepraska, vlacna).
Nezvedam auto za prahy.
Zasilikonovany tesneni oken, zasilikonovana hrana pod kapotou motoru (jinak tam zatyka).
PURem zatmelene zatky v podbezich a vespod, aby tam nepronikala voda. PURem zatmeleny misto u prechodu prahu a zadniho blatniku.
Vsechny podvozkove casti (ramena, napravy, kovove dily atd.) opatrene naterem Hammerite.
Spec. nastrikem proti korozi (tvrdy, matny, neloupe se) od Terosonu osetreny nasledujici mista: Komplet motorovy prostor, vsechny dutiny okolo, tzn. za svetly, v blatnicich, za maskou, prednim naraznikem a atd., to same vzadu pod zadnim naraznikem, pod listou 5. dveri, kolem toho svaru u strechy, pod vickem hrdla nadrze ve spojeni plechu (tam se totiz take lak casto loupe), lemy vsech blatniku (z vnitri strany tou cernou mazaninou) specialne pod uchyty narazniku.
Pro dokonalost bych jeste PURem zatmelil ty mista v tech uchytech barazniku s blatniky, ale to jsem z lenosti neudelal (chyba).
Tak to je asi tak vse. A pokud jezdite v zime, vzdy dokonale umyt.