To není "rejdový", ale svislý čep. Pokud se jedná o spodní (na rozvidleném hlavním rameni), tak ten vydrží v pohodě 200-250 tis. km, a pokud už je potřeba ho měnit, pak se stejně vyplatí vyměnit celé rameno, jelikož s ním získám i oba silentbloky zavěšení ramene vůči pomocnému rámu, které už jsou v této kilometráži stejně hin. Výrobce to má totiž spočítané... Tady bych náhradu dílem z vrakoviště řešil pouze v případě, že spolehlivě zjistím, kolik mělo to auto najeto a že nebylo bourané na příslušnou stranu.
Horší je to u horního silentbloku svislého ramene zavěšení multi-link (teď nehovořím o uchycení vzpěry McPherson v podběhu, ale o horním konci uchycení "oblouku" multilinku vůči spodnímu talíři McPhersonu), který v podmínkách našich silnic odchází nepoměrně častěji. Údajně se to dá řešit přelisováním vhodného silentbloku z jiné značky auta, ale nevím z jaké... Tady bych do dílu z vrakoviště už vůbec nešel, poněvadž bude s největší pravděpodobností rovněž špatný.
V každém případě ovšem vím, že originální náhradní díly jsou povětšinou o dost lacinější v rakousku (rovněž Denzel, ale za jiné ceny...) nebo ještě lépe v Německu, kde je nižší DPH.