Věřím tomu co vidím a slyším.Nikde není napsáno ,že dva tlumiče v Béčku byly lepší než dnešní jeden ve WRCéčkách a těžko to někdo podepíše.Vývoj jde tak dopředu,že i ve WRC se používají materiály a technologie o kterých v době B se nikomu ani nezdálo.Třeba ty brzdy,které jsem už zmínil.Dovedeš si představit brzdy byť s kliníkovým třmenem,ALE s těžkým litinovým větaným kotoučem !!!!!.nejen ty brzdné vlastnosti ,ale ta váha .A s tím samozřejmě souvisí neodpérované hmoty,které se musily něčím tlumit (třeba dvojicí tlumičů ???? ).Atd.Atd.Odpověď na to proč jsou dnešní WRC lepší ,je asi ve vývoji aut celkem. Je to podobné jako kdyby někdo srovnával dnes jestli je lepší dnešní motor pro F 1 nebo byl lepší motor Turbo ,který se používal před léty.