Tak koukam, ze se to tady rozjizdi ... :-) mam radost !
Takze pekne od zacatku: **1** RADEK: no ten BRISK s temi 3 jiskrami je temer totez jako 3 elektrody, tusim, ze Brisk dela bez elektrod takovej tupej hrot se dvema pozlacenyma paskama, doporucuju ty NGK, moje Efko na ne jede super. **2** 323 GT > jo tak to je prima kara, ale pockejme si na FACE lift ! BUDE 323F s 2.0V6 *uz byl v minuly 323F* budou lepsi emise a hlave > 4X4 < JO SLYSITE dobre bude to absolutni bomba, v zakulisi Mazdy se suska i o provedeni s Turbem ! **Takovej motor v normalnim aute jako 323F je nikdo nema !** Posledni "zavodni provedeni bylo z roku 1991 323 GTR a GTX postavene na BG 3 Door HB. s motorem 1.8 DOHC BP-DOHC 4x4 jako GTX a s turbem jako GTR, pozor tohle auticko ma seriove asi 180 HP a jde vyladit az na hranici 260HP. co se pak necha vydupat z dvoulitroveho setivalce ze Xedosu to skutecne nevim, kdo nekdy jel napr. s Xedos 9 Miller Cycle engine vi o cem mluvim, X9 ma 2.3 Turbo spojene s Millerovym cyklem a jizda s timto **dost velkym** autem je neco tak dynamickeho az se tomu nechce verit, podotykam, ze vsechny Millery maji automat. ****3**** P R E M C Y --- To je kapitolka sama pro sebe, zatim nemam zadne jizdni dojmy, ale na oko je to velmi pekne auto, na vsech obrazcich pusobi dost mohutne a tezkopadne, opak je pravdou, hodne svihacke a hlavne mladistve auto, to se opravdu POVEDLO va skutecnisti vypada lepe, nez na prospektech, uz jich nekolik brazdni nase silnice, takze pozor na prijemne agresivni face a elegantni postavu a PREMCY je tu ! ** Tesim se na provedeni v 2.0 Di TD, zatim jsou jen 2 osmnactistovky 100 a 115 HP.** At se Scenic II trese ! **Specialne ve zlate metalize je to REALLY COOL !** ****** 4 ****** 323F 1.8 91 : tak roztece kol jsou 4 diry na 100 mm kruznici. jake je verze motoru 1.8 SOHC nebo DOHC ? to je dost dulezite. Zatim PEPA a moc diky, netusil jsem, ze to bude mit takovou odezvu !